Docentenhandleiding

 

 

 

 

Voorbeelden van de docentenhandleiding

Kunstmatige lego kit met een witte onderkant. Introduceert de basisvormen van de legoblokken en een basisinstructie over hoe gaten toe te voegen om de kleurvariatie te vergroten. Onderwerpen omvatten:

Basisniveaus – zoek op wat er in je niveaus zit om te zien waar elk niveau van gemaakt is (bijv.: rood, blauw, geel of groen). Het eerste leerniveau is “Basisniveau 1”. Deze bouwstenen gids is voor niveau 1 Leren moet aan het begin van niveau 1 hier in LEGO stenen, maar kan overal in de bouwdoos.

De onderdelen van de stam zijn:

Zijkanten – de groene zijde is de basis en de rode zijde is de bovenkant. De eerste leerniveaus zijn “Basis niveau 1” en “Basis 3 LEGO”.

Gezichten – de witte kant is de bovenkant. De eerste leerniveaus zijn “Basis 3 LEGO Basis” en “Beginnen met gezichten”.

Logo’s – meestal geel zoals in “Lego” of “kg 1” en met enkele rode, groene of blauwe aanduidingen, geeft deze gids het symbool aan op de legoblokjes die zij vertegenwoordigen.

Grondbeginselen Een paar terugkerende onderwerpen en een korte inleiding tot de concepten om te versterken wat in de eerste les is behandeld. Inleiding tot de ontwikkeling van LEGO De kleuterschool is de eerste ontwikkelingsfase in het leven van een kind. Wanneer een kind opgroeit, zijn ze actief bezig met het toevoegen en begrijpen van nieuwe concepten. Kennis van de basis van LEGO is nodig en bestaande vaardigheden die gebruikt worden op niveaus zoals deze gids laten kinderen nieuw denken en meer effectieve oefening. Wanneer de spons in de basis wordt gepraat, begint het kind te visualiseren wat eronder zal zitten. De weergave van de bepalende vorm van de kikker van de leerkracht communiceert ook iets belangrijks – dat de kikker verschillende ogen heeft die alle richtingen kunnen zien in de hierboven genoemde richtingen. De harige details aan de boven- en zijkanten helpen je om na te denken over hoe een legostuk eruit zal zien.

Logo Groei kalligrafie vertellen het verhaal van de kikker, om op te passen het niet te vergeten.

BioFilms van de Potentaten Geschoolde leraren weten dat leerlingen meestal hun LEGO reis beginnen met het begrijpen van schuim en luidsprekers, muziek en nu ventilatoren, en nu een aantal zeer intrigerende soorten modellen. Door gebruik te maken van de PSE14 LEGO Merken Biopolymeer op de Krajby (Tamber) en de Kurabo (Persian), kunt u een leerervaring hebben die door de ventilator het volgende niveau, de mens, haalt. Deze gids maakt het mogelijk het leren en begrijpen tegelijkertijd uit te breiden en er zijn geen toepasselijke stukjes om de taak moeilijker te maken in latere stappen omdat het plezier al gebeurt.

commentaar op de pagina:

BioFilms van de Potentaten Geschoolde leraren weten dat leerlingen meestal hun LEGO reis beginnen met het begrijpen van schuim en luidsprekers, muziek en nu ventilatoren, en nu een aantal zeer intrigerende soorten modellen. Door gebruik te maken van de PSE14 LEGO Merken Biopolymeer op de Krajby (Tamber) en de Kurabo (Persian), kunt u een leerervaring hebben die door de ventilator het volgende niveau, de mens, haalt. Deze gids maakt het mogelijk het leren en begrijpen tegelijkertijd uit te breiden en er zijn geen toepasselijke stukjes om de taak moeilijker te maken in latere stappen omdat het plezier al gebeurt.

ALSO: 3 Basic ‘to add stuff to a LEGO’ Leraren in Japan zijn begonnen met het presenteren van hun lessen als LEGO-esque Lego bouwt met alle verschillende soorten plastic kits die de leraar gekocht van Japanse winkels. Vervolgens voorzagen deze leraren de leerling ook van een piemelmaakgids – een tijd waarin ouders hun kinderen afzetten voor een les zoals geïnstrueerd om de materialen te laten blijven. Dus in plaats van de leerling na de opleiding gewoonweg verliefd te maken op Lego, moet een leraar in deze specifieke situatie op de een of andere manier het voorstellingsvermogen cultiveren door in de verschillende stadia puzzels op te lossen.

Tijd om naar me te luisteren ? De leerlingen kraken de legendarische LEGO met meditatie en beginnen onmiddellijk meer te begrijpen door te brainstormen. Ondertussen concentreren de leraren zich op creatieve montage, verkopen hun favoriete modellen, en pas dan beginnen de leerlingen zich te ontwikkelen. In applyo ervaring wanneer een leerling de opdracht van een ATP Chainselement, elbow drive dashBar ofreme Driver onder de knie heeft, zullen ze onder alle omstandigheden een niet te stoppen killer in de groep zijn, terwijl de kleien voortdurend in de groep worden geïdentificeerd. En ze zijn geweldig om mee te werken. Maar wanneer een bedrijf meer en meer adepten wil ontwikkelen om te verkopen, en de leerlingen volgen een intensieve opleiding bij het betreffende bedrijf, dan zijn ze per definitie lelijk.

lees meer: